TORBICE SA DŽEMOM. ZA 10 MIN!

Ovaj recept me je čekao poprilično dugo i nikako da ga napravim, a sada mogu reči da mi je žao da ga nisam i prije napravila. Odlični prhki keksići koji me u jednom trenutku podsjećaju na salenjake a u drugom na lisnato tijesto.

U svakom slučaju prejednostavne a fantastične torbice koje možete praviti i kao kiflice, naravno. Obavezno probati!!!!

Sastojci
· 2 margarina
· 600 gramabrašna
· 2 žlice octa (ja stavila jabučni)
· 10 žlicahladne vode džem,
· pekmez ja stavila od borovnice

Priprema
Navečer zamjesite tijesto, pa ga preko noći ostavite u frižideru.
Drugi dan razvaljajte polovicu tijesta, stavljajte hrpice džema.
Poklopite drugim dijelom razvaljanog tijesta.
Izrezujte kocke koje na rubovima pritisnite vilicom da se slijepe.
Ili jednostavno pravite kiflice.
Pecite na 190-200 stupnjeva oko 10 min
coolinarika.com

Share: