TROPICANA KEKS TORTA. ZA 30 MINUTICA!

Zašto tropicana? Ne znam, u jednom trenutku me je podsjetila na ljeto, a možda i zbog izvrsne kombinacije kokosa, banane, čokolade i ruma? Zamišljate ukus?
E, nemojte ga zamišljati, jer je veoma jednostavna tortica, za tili čas gotova, pa je napravite!

Sastojci
Kore-keks:
· 750 gr petit beurre keksa

Fil 1:
· 900 ml mlijeka
· 2 kesice pudinga od čokolade Dolcela
· 1 kašika maslaca
· 100 gr kokosovog brašna

Fil 2:
2 kesice šlag krem od vanile
2 banane

Za potapanje keksa:
200 ml mlijeka
2 čeparuma

Dekoracija:
· 200 gr čokolade za kuvanje
· 2 kašike ulja

Priprema
Pripremiti puding kao po uputstvu sa kesice. Kada se ohladi u njega dodati maslac, sjediniti mikserom, pa onda dodavati malo po malo kokosovog brašna, ovaj put miješati ručno.
Odrediti tacnu na koju ćete slagati keks, pa umakati jedan po jedan u mlijeko i rum. Složiti jedan red keksa, pa premazati filom, pa sve tako dok se materijal ne utroši (ja sam imala 3 reda keksa i 3 puta premazala filom: keks-fil-keks-fil-keks-fil).
Onda mi je “sinula” ideja (jer svi volimo krem bananice), izmutila sam ugusto 2 šlag krema od vanile i u njih dodala dvije, ručno pasirane, banane. Kratko izmiksati.
Onda sam preko torte ponovo poređala namočen keks, pa preko njega fil od banene i još jedan red keksa, pa opet fil od banane.
Preko torte ukrasiti sa otopljenom čokoladom.

Da sumiramo – redosljed je sledeći:
keks-fil1-keks-fil1-keks-fil1 – keks-fil2-keks-fil2 – čokolada.

Ovo možete raditi kako vam je volja, nebitno je!

Posluživanje
Ova je torta nastala veoma slučajno… Imala sam keks i sve ostalo, pa sam je “smuljavila” – tako ja kažem kad u hodu izmišljam torte ili kolače.
Meni je oniža, jer sam imala veliku tacnu, vi je možete praviti u manjoj – pa će, logičo, biti i visočija. Jako je ukusna i sočna, vjerujte mi! Naravno, možete kombinovati redosljed filova (meni je ovako bilo najlakše, tj. tek sam na kraju dodata fil sa bananama).
coolinarika.com

Share: