BRZE BUREK ROLNICE!

Volim ovako praviti pitu jer je zaista jednostavno i brzo za napraviti a bude bas ukusna pita.

Sastojci
1 pakovanje(500kg) Gotovih jufki(meni je bilo 18 komada)
350 g Fasiranog mesa
2 Manja krompira
1 Manja glavica crvenog luka
1 Rezanj bijelog luka
50-100 ml Ulja
sol i biber
Priprema
1.
U jednu zdjelu staviti fasirano mjeso, izrezati na sitno crveni i bijeli luk, izrezati krompir na kockice,posoliti i pobiberiti. Dobro izmjesati.
2.
U tavu staviti ulja pa isprziti smjesu s mesom i krompirom dok meso ne dobije smedkastu boju negdje oko 5 minuta. Iztresti kroz cjediljku da se malo ocjedi.
3.
Staviti jednu jufku premazati uljem pa preko nje staviti drugu jufku i opet je premazati uljem. Po
rubu ali ne uz sami rub posuti smjese s mesom i krompitom i zaviti jufku tanko do pola.
4.
S druge strane isto tako ne uz sami rub posuti smjese i opet i za rolati prema sredini do druge rolne.
5.
Prerezati nozem preko pola a i nemorate i redati u podmazanu ili oblozenu tepsiju.Ja sam koristila tepsiju od sporeta jer je tacno duzine kao moje jufke. Premazati sa uljem.
6.
Staviti u zagrijanu rernu od 200 C(400F) da se pece. Nakon 15 minuta ja otvorim pa polijem vode po piti i onda zatvorim i pecem jos nekih 10-15 minuta ili dok lijepo ne porumeni.
Izvaditi,pokriti kuhinjskom krpom i onda izrezati i sluziti.
coolinarika.com

Share: