Dvobojne oblatne s orasima

Jednostavno, brzo i ukusno.
Treba vam jedan loncic, kuhaca, sastojci i dobra volja.

Sastojci
1 dl vode
20 dag šecera
25 dag margarina
25 dag mlijeka u prahu
15 dag mljevenih oraha
2 žlice ruma
1 žlica kakaa
3 manje oblatne

Priprema
Vodu i šecer kuhati pet minuta da se zgusne.
Maknuti s vatre i dodati mlijeko u prahu, dobro promiješati kuhacom pa dodati orahe, rum i margarin.

Sve dobro izmiješati dok se margarin ne rastopi i nastane glatka smjesa.

Pola smjese namazati na jednu oblatnu, te poklopiti drugom.
U preostalu smjesu dodati prosijan kakao i dobro izmiješati, namazati na drugu oblatnu te pokriti trecom.

Na oblatne staviti neki teži predmet, primjerice deblju kuharicu (nisam mislila mene nego knjigu :) ) da se sve dobro spoji i ohladi.

Nakon nekoliko sati ili iduci dan rezati na štanglice. Ja sam ih rezala velikim nazubljenim nožem za kruh, prvo sam radila rez do preko polovine, a onda drugi rez po istom mjestu do dna i prvi put mi uspijelo ravno.
coolinarika.com

Share: